Subir un nivel |
Vila, José E.; Fornoni, Mariel y Palacios, Daniel. (2013). Multidimensional social capital in new ventures. The Service Industries Journal, 33(9-10), 820-832. https://doi.org/10.1080/02642069.2013.719892
Fornoni, Mariel; Arribas, Iván y Vila, José E.. (2012). An entrepreneur's social capital and performance: the role of access to information in the Argentinean case. Journal of Organizational Change Management, 25(5), 682-698. https://doi.org/10.1108/09534811211254572
Fornoni, Mariel; Arribas, Iván y Vila, José E.. (2011). Measurement of an individual entrepreneur's social capital: a multidimensional model. International Entrepreneurship and Management Journal, 7(4), 495-507. https://doi.org/10.1007/s11365-011-0204-1
Ribeiro Soriano, Domingo; Vila, José E. y Fornoni, Mariel. (2005). Capital social emprendedor como ventaja competitividad para la performance del proyecto empresarial. Revista de Negócios, 10(3), 169-183.
Fornoni, Mariel; Ribeiro Soriano, Domingo y Vila, José E.. (2009). El impacto del capital social sobre la performance del proyecto empresarial de un emprendedor: el rol del acceso a la información. Comunicación presentada en X Seminario Internacional de Emprendimiento y Creación de Empresas Red Motiva, Valencia [ESP], 27-30 octubre 2009.
Fornoni, Mariel; Arribas, Iván y Vila, José E.. (2012). An entrepreneur's social capital and performance. The role of access to information in the Argentinean case. (Discussion Papers in Economic Behaviour No. 7). València: Universitat de València
Todo el contenido de Nülan, a menos que se indique lo contrario, está bajo una Licencia 4.0
Centro de Documentación :: Facultad de Ciencias Económicas y Sociales
Universidad Nacional de Mar del Plata :: Mar del Plata, Argentina
2009-2024