![]() | Subir un nivel |
Rodríguez, Elsa Mirta M.; Lacaze, María Victoria ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8514-5182 y Lupín, Beatriz
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6800-0312
(2009).
Willingness to pay for organic food in Argentina: evidence from a consumer survey.
In
Canavari, Maurizio; Cantore, Nicola; Castellini, Alessandra; Pignatti, Erika y Spadoni, Roberta (Eds.),
International marketing and trade of quality food products (pp. 297-314). Netherlands: Wageningen Academic Publishers. ISBN 978-90-8686-089-0
Lanari, María Estela (2009). Luis Solimeno e Hijos S.A. In Donato, Vicente y Barbero, María Inés (Comps.), Contra viento y marea. Historias de pequeñas y medianas empresas argentinas (pp. 293-324). Buenos Aires: Prometeo; Bononiae Libris. ISBN 978-987-22826-3-9
Fornoni, Mariel; Mas-Verdú, Francisco; Ribeiro Soriano, Domingo y Roig Dobón, Salvador (2009). Universidad social capital and the competitiveness of entrepreneurs: a review of the literature and proposals. In Galindo, Miguel Angel; Guzmán, Joaquín y Ribeiro Soriano, Domingo (Eds.), Entrepreneurship and business. A regional perspective (pp. 247-268). ISBN 978-3-540-70899-5. https://doi.org/10.1007/978-3-540-70902-2_13
Todo el contenido de Nülan, a menos que se indique lo contrario, está bajo una Licencia 4.0
Centro de Documentación :: Facultad de Ciencias Económicas y Sociales
Universidad Nacional de Mar del Plata :: Mar del Plata, Argentina
2009-2025